دکتر ناصری صدر / جراحی زیبایی بینی / هزینه جراحی بینی در مشهد (سال 1403)

03 فوریه 2023

هزینه جراحی بینی در مشهد (سال 1403)

4.2/5 - (6 امتیاز)

هزینه جراحی بینی در مشهد چقدر است؟ با احتساب چه مبالغی می‌توان هزینه جراحی بینی را محاسبه کرد؟ آیا بیمه این هزینه را تقبل می‌کند؟ تمامی موارد ذکر شده جزء مهم ترین سوالات مراجعه کننده ها در زمان مشاوره با پزشک است. از همین رو ما در این نوشتار قصد داریم تا به تمامی این سوالات پاسخ دهیم پس تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

هزینه جراحی بینی در مشهد

هزینه جراحی بینی در مشهد شامل چه مواردی است؟

پیش از اینکه جزییات نقش بیمه در هزینه جراحی بینی را مورد بررسی قرار دهیم، خوب است دید کلی نسبت به هزینه‌های پرداختی طی پروسه عمل بینی داشته باشیم. به طور کلی هزینه‌های زیر جزء عوامل تاثیر گذار در هزینه می باشد ولی دقت داشته باشید که با توجه به متفاوت بودن بینی هر شخص هزینه هم به نسبت متفاوت خواهد بود.

از جمله عوامل تاثی گذار در هزینه عمل عباتند از:

✳️ هزینه معاینات و آزمایشات

بی‌شک پیش از هر عمل زیبایی و حتی درمانی علی الخصوص برای عضو حساسی از صورت چون بینی، لازم است جلساتی را برای مشاوره و معاینه به پزشک مراجعه کنید. هزینه این معاینه همراه با آزمایشات و عکس برداری و… که توسط پزشک توصیه می‌شود، از هزینه‌های پیش از عمل بینی است.

✳️ دستمزد جراح

دستمزد پزشک متناسب با نوع عمل بینی، مشکل بینی فرد، پیچیدگی عمل، محل و موقعیت عمل و عواملی چنین تعیین می‌شود و بدیهی است که پزشکان مختلف متناسب با تخصص، تبحر و تجربه خود، دستمزد متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. در اینجا خوب است بر این نکته تاکید داشته باشیم که به هیچ عنوان صرفه‌جویی در دستمزد جراح زیبایی شایسته نیست! چراکه هیچ ارزانی بی‌علت نیست و هیچ گرانی بی‌حکمت!

بینی، مرکز توجه چهره شما است و همچنین جدای از جلوه بصری، جراحی ناشیانه آن می‌تواند آسیب‌های تنفسی را به دنبال داشته باشد. پس جراحی متخصص و باتجربه انتخاب نموده و در این بخش هزینه، مسائل مالی را در درجه دوم (بعد از سلامت و زیبایی‌تان) قرار دهید.

✳️ فرم بینی

همانطور که می دانید فرم بینی شامل استخوانی و گوشتی می شود که هزینه جراحی هر یک از آن ها نسبت به هم کاملا متفاوت است چرا که بینی های گوشتی با توجه به آناتومی و فرمی که دارند نسبت به بینی های استخوانی عمل آن ها کمی پیچیده تر است علاوه بر آن هزینه آن هم به نسبت بیشتر خواهد بود.

توجه داشته باشید اگر نتجیه عمل اولیه خود ناراضی باشید انجام جراحی ترمیمی بینی گزینه بسیار مناسبی برای رفع مشکلات اولیه است ولی دقت داشته باشید که علاوه بر پیچیدگی های جراحی هزینه آن هم به نسبت بیشتر می شود.

عزیزان مشهدی که خواهان جراحی زیبایی بینی هستند و سوالات متداولی در رابطه با هزینه جراحی ذهن آن ها در گیر ساخته است می تواند برای دریافت اطلاعات بیشتر ، از طریق را های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را از دکتر ناصری صدر بهترین جراح بینی در مشهد دریافت نمایند. دکتر ناصری صدر هزینه معقولی را برای جراحی زیبایی بینی در نظر گرفته اند.

موارد جانبی هزینه جراحی بینی

✳️ دستمزد کارکنان اتاق عمل

هر قدر هم که آمار انجام جراحی بینی افزایش یابد، باز هم این عمل، جراحی پیچیده، سنگین و نیازمند دقت و تبحر بالا است‌ و به هیچ عنوان حاصل کار یک جراح به تنهایی نمی‌باشد. دستمزد کارکنان اتاق عمل در هزینه عمل لحاظ خواهد شد.

✳️ هزینه خدمات و تجهیزات (مرکز دولتی یا خصوصی)

پس از دستمزد جراح، یکی از مهمترین عوامل در هزینه جراحی بینی را می‌توان هزینه خدمات و تجهیزات عمل دانست. شما می‌توانید عمل بینی خود را در مراکز جراحی، مطب یا بیمارستان‌های دولتی یا خصوصی انجام دهید که این عامل تفاوت قابل توجهی در هزینه جراحی بینی ایجاد خواهد کرد؛ هزینه جراحی بینی در مورد هزینه خدمات و تجهیزات درمان، شامل دستگاه‌های مورد استفاده در مرکز، کادر مجموعه، اتاق عمل، ریکاوری و… ‌می‌شود.

✳️ هزینه‌های بیهوشی

تایم انجام عمل، تخصص و دستمزد پزشک هوشبری، استفاده از داروی بیهوشی یا بی حسی موضعی، همه در هزینه مرتبط با بیهوشی موثر خواهند بود.

✳️ هزینه داروها، وسایل مورد نیاز پانسمان و…

طبیعتا بیمار پس از انجام رینوپلاستی نیازمند پانسمان و داروهای خاصی است که بر هزینه جراحی بینی می‌افزایند؛ همچنین پس از عمل در دوره‌های یک هفته‌ای، سه ماهه و شش ماهه، مراجعه به پزشک الزامی است که بیمار ملزم به پرداخت این هزینه نیز می‌باشد.

آیا هزینه جراحی بینی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد؟

یکی از سوالات رایج و پر تکرار متقاضیان عمل رینوپلاستی، پیرامون هزینه جراحی بینی این است که آیا بیمه‌ها هزینه جراحی بینی را تقبل می‌کنند؟ در پاسخ به این سوال مسائل زیادی مطرح‌ است. اما اگر بخواهیم به طور کلی آن را پاسخ دهیم، باید بگوییم که بیمه تکمیلی تنها در مواردی که هدف عمل بینی، درمانی باشد، هزینه آن را تقبل می‌کند.

به عنوان مثال تنگ شدن مجرای بینی، مخروط بزرگ داخل بینی، شکستگی استخوان بینی و مشکلاتی مانند این‌ها، از مواردی هستند که تنفس فرد را با اختلال مواجه کرده و از لحاظ بیمه، جراحی درمانی محسوب می‌شوند. هر چند که معمولا بیمه‌ها در برابر تقبل هزینه اعمال جراحی زیبایی مقاومت دارند، اما در پرداخت هزینه‌های جانبی عمل از جمله هزینه داروها، آزمایشات، عکس برداری سی‌تی‌اسکن و… کمک کننده خواهند بود.

در هر صورت باید بدانید که پیش از مراجعه به پزشک جراح، به طور کامل نمی‌توان در مورد برخورداری یا عدم برخورداری از کمک بیمه جواب قطعی داد، به خصوص در مواردی چون انحراف بینی، بررسی، تشخیص و تایید پزشک در مورد پوشش بیمه الزامی است.

سوالات متداول

آیا هزینه جراحی بینی در مشهد در بیمارستان دولتی کمتر است؟

طبیعتا هزینه جراحی در بیمارستان های دولتی پایین تر از بیمارستان های خصوصی یا کلینیک است اما افراد باید به این مورد توجه داشته باشند که این مورد تنها مربوط به هزنیههای جانبی خواهد شد و در دستمزد جراح تاثیری ندارد.

آیا بیمه تکمیلی هزینه جراحی بینی را متقبل می‌شود؟

جراحی بینی یکی از رایج ترین تکنیک های زیبایی است که خانم ها و آقایان از آن استفاده می‌کنند و شرکت های بیمه پایه و بیمه های تکمیلی آن را متقبل نمی‌شوند.

آیا جراحی بینی خطرناک است؟

هیچ کس نمی تواند ادعا کند که عمل جراحی کاملاً بدون خطر است. با این وجود ، با انتخاب جراح مناسب می توان احتمال بروز عوارض بعد از جراحی زیبایی بینی را تا حد چشم گیری کاهش داد. از مهم ترین خطرات بعد از عمل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– درد
– خونریزی
– التهاب
– خارش
– سوزش
– مشکلات تنفسی

در نهایت….

اگر قصد انجام عمل جراحی دارید، پیش از انجام آن باید تحقیقاتی در این خصوص انجام دهید و با چشمی باز به سمت این عمل گام بردارید. بدانید که چه می خواهید بکنید و چه توقعاتی پس از عمل از پزشک خود دارید و می خواهید ظاهرتان چگونه دیده شود از همه مهم تر تمامی مراقبت های بعد از عمل بینی ارائه شده از سوی پزشک را جدی بگیرید و به آن عمل کنید، در غیر این صورت با مشکلات عدیده ایی رو به رو می شوید و باعث دردسرتان می شود.

مقالات مرتبط

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره‌های بینی، یک فرایند جراحی زیبایی است که به منظور تغییر اندازه و شکل پره‌های بینی انجام داده می‌شود. پره‌های بینی، بخش‌ مهمی از بینی است که در تعیین شکل و زیبایی بینی نقش مهمی دارد چرا که اگر پره های بینی بزرگ یا حتی متقارن باشد باعث ایجاد ظاهری...

تزریق کورتون بعد از جراحی بینی

تزریق کورتون بعد از جراحی بینی

تزریق کورتون به بینی یا استروئید برای کاهش تورم بینی و از بین بردن جای اسکار ناشی از رینوپلاستی انجام می‌شود. امروزه در سایه تکنیک‌های پیشرفته درمانی امکان کاهش تورم بینی و تثبیت سریع فرم بینی پس از جراحی امکان‌پذیر است که انجام آن با تزریق کورتون خواهد بود. البته دقت...

خونریزی بعد از جراحی بینی

خونریزی بعد از جراحی بینی

خونریزی بعد از جراحی بینی یکی از عوارض شایعی است که برخی افراد بعد از عمل تجربه خواهند کرد. این عوارض با برخی نکات مراقبتی قابل پیشگیری است اما برخی مواقع نیاز به پیگیری توسط پزشک دارد. در این مقاله به مهمترین علل ایجاد خونریزی و راه های پیشگیری از آن خواهیم پرداخت پس...

دیدگاه ها

2 دیدگاه ها
  1. ایدا

    سلام وقت بخیر من بینیم رو عمل کردم ولی اصلا راضی نیستم چون اونجوری که من میخواستم کوچیک نشد ولی اطرافیانم بهم میگن خوبه ولی چون خودم راضی نیستم تصمیم گرفتم ترمیم عمل انجام بدم از چند نفری که ترمیم انجام داده بودن سوال کردم اصلا راضی نبودن حتی بینیشون عیب هایی هم پیدا کرده بود دنبال یه دکتر خوب هستم که با خیال مطمئن ترمیم انجام بدم
    هزینه ترمیم خیلی زیاده یا نه ؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام خیر هزینه ترمیم زیاد نیست. برای اطلاع از هزینه ها با شماره تماس ارتباط بگیرید

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *