دکتر ناصری صدر / جراحی زیبایی بینی / جراحی بینی طبیعی در مشهد

02 ژانویه 2024

جراحی بینی طبیعی در مشهد

5/5 - (4 امتیاز)

جراحی بینی طبیعی یکی از متداول ترین جراحی های زیبایی صورت بوده که خانم ها و آقایان از آن بهره برده و رضایت زیبایی را کسب می‌کنند. چندی پیش که افراد کمتری به سراغ این جراحی می‌رفتند، بیشتر به دنبال بینی با نتیجه فانتزی و بسیار عروسکی بودند و اصرار بر کوچک کردن بیش از حد بینی داشتند اما اکنون این مسئله از مد افتاده و خیلی کاربردی ندارد. در ادامه به تمامی جزئیاتی که به جراحی بینی از نوع طبیعی مرتبط می‌شود، اشاره متنی و تصویری خواهیم داشت تا شما موضوع را دقیق درک کنید پس تا انتها همراه ما باشید.

جراحی بینی طبیعی

جراحی طبیعی بینی یا نچرال

در جراحی طبیعی بینی در مشهد جراح بینی با استفاده از تکنیک های مختلف از غضروف ها و استخوان های بینی به انداز ای کم می کند تا پس از جراحی، بینی فرد ظاهر زیبایی داشته باشد. در این جراحی سعی بر این است که نتیجه ای غیر فانتزی و بسیار نچرال ایجاد شود که نیازمند بهره‌بری از سری استاندارد هایی است که جراح باید در نظر بگیرد. در گذشته افرادی که تمایل به رفع نقص و ایرادات داخلی بینی خود داشتند، این نوع عمل بینی را برای خود در نظر می‌گرفتند اما امروزه به دلیل پیشرفت زیبایی در چهره نچرال، درصد بیشماری از متقاضیان خواستار جراحی طبیعی بینی بوده و تعداد افراد کمی هنوز بینی های فانتزی را می‌پسندند. عمل بینی طبیعی، به عواملی چون تناسب بینی با چهره، عدم قوز در سطح بینی، کاهش سایز تا اندازه محدود، رفع انحرافات و … توجه بسیار می‌شود. قابل ذکر است طول بینی به اندازه محدود کاهش یافته و کشیدگی نرمالی ایجاد خواهد شد.

جراحی بینی طبیعی در یک نگاه

✳️ بستری در بیمارستان1 روز
✳️ دوره استراحتیک هفته
✳️ بازگشت به محل کاریک هفته
✳️ مدت زمان عمل طبیعی1 تا 2 ساعت
✳️ نوع بیهوشیعمومی
✳️ دوره بهبودی کاملشش تا دوازده ماه

بینی طبیعی چقدر قوس دارد؟

در جراحی طبیعی بینی نباید بروی بینی قوسی داده شود و پشت بینی باید صاف باشد برای انجام این کار جراح بینی برای جلوگیری از افتادگی نوک بینی و استحکام بینی در ابتدا پشت بینی را تقویت می کند. در جراحی بینی مدل طبیعی در صورتی که فرد خواستار یک قوس کوچک بروی بینی باشد این قوس باید به مقدار کم و خیلی معقولانه ایجاد شود. دکتر مسعود ناصری صدر که در جراحی بینی در مشهد معروف و زبانزد هستن، نمونه کار های فوق العاده ای در رابطه با جراحی طبیعی بینی دارد.

در جراحی بینی فانتزی قوس زیادی بروی بینی داده می شود، افرادی که خواستار جراحی بینی های عروسکی هستند باید از عوارض احتمالی جراحی این نوع از بینی ها پس از جراحی آگاهی لازم را داشته باشند زیرا در جراحی بینی های عروسکی بینی بسیار کوچک می شود که این امر باعث تنگ شدن مجاری تنفسی خواهد شد و ممکن است برای فرد در آینده مشکلات تنفسی بوجود آورد.

علت انجام جراحی طبیعی بینی در مشهد

اولین و مهمترین دلیل برای انجام جراحی طبیعی بینی این است که تمامی اصول حفظ سلامت بینی در این نوع جراحی رعایت می‌شود. در این جراحی هدف در واقع کوچک کردن بیش از اندازه بینی نبوده و به همین دلیل علاوه بر حفظ سلامت، زیبایی نیز برقرار می‌شود. سربالا بودن و قوس روی بینی بیش از حد، ایجاد نمی‌شود. اگر شما هم به داشتن چهره‌ای نچرال و طبیعی علاقمند هستید، جراحی بینی طبیعی را به شما توصیه می‌کنیم.

علت انجام جراحی بینی طبیعی

مشخصه های بینی طبیعی و نچرال

بینی های طبیعی برخلاف سایر مدل ها دارای شاخصه های استتانداردی هستند که در ادامه نام می‌بریم:

  • اندازه پهنای بینی و فاصله تا چشم ها
  • زاویه وسط بینی و خط عمود به لب
  • میزان طول بینی
  • فاصله نوک بینی تا لب ها و چانه

فواید و مزایای جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی نسبت به سایر روش های جراحی بینی دارای مزایایی می‌باشد که از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • بهبود جریان تنفس
  • کاهش پهنای بینی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • کوتاه بودن دوران نقاهت
  • عوارض جانبی بسیار کم در جراحی بینی
  • برقراری تناسب بینی با سایر اجزای صورت

جراحی طبیعی بینی طبیعی به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

هر فرد باید برای انتخاب نوع جراحی بینی خود، ابتدا با روحیات خود آشنا باشد و انتظارات واقعی خود را از جراحی بشناسد. در ادامه با افرادی که بهترین کاندید برای جراحی بینی طبیعی هستند، آشنا شوید.

  • افرادی که صورتی با فرم کشیده دارند.
  • افرادی که به چهره نچرال علاقه بیشتری دارند.
  • اشخاصی که نوشیدنی های الکلی مصرف نمی‌کنند.
  • اشخاصی که بینی سربالا و قوس دار را نمی‌پسندند.
  • کسانی که علاقه ندارند کسی متوجه عمل بینی آن ها شود.
  • افرادی که صفحات رشد استخوان بینی شان به پایان رسیده است.

عمل بینی طبیعی مردانه

آقایان دارای صورت با پهنای بیشتر و پوستی ضخیم تر هستند. بینی در مردان باید با سایر اجزای صورت هماهنگی داشته باشد و نباید حالتی قوس دار داشته باشد . بینی که قوس بیش از اندازه و فرمی عروسکی داشته باشد، مناسب برای آقایان نبوده بلکه باید چهره مردانه خود را حفظ کنند. اکثریت مردان پس از مراجعه به کلینیک بهترین جراح بینی در مشهد، خواستار جراحی بینی طبیعی مردانه هستند. ملاک برای آقایان، تناسب فرم بینی با زاویه فک و فاصله تا لب ها است و اغلب این موضوع را بیان دارند که کسی پس از جراحی متوجه عمل بینی آن ها نشود. همانطور که ذکر شد، بینی مردانه دارای حساسیت زیادی است زیرا دارای پوست ضخیم هستند و به همین دلیل باید در انتخاب جراح بینی خوب دقت فرمایید تا نیازی به عمل های ترمیمی نشود.

جراحی بینی طبیعی مردانه

مشاوره قبل از جراحی بینی طبیعی در مشهد

هر فرد باید قبل از جراحی بینی طبیعی یا هر فرم دیگری، با بهترین جراح بینی مشاوره کرده و اعضای صورت را مورد انالیز قرار دهند. نوع پوست بینی از نظر ضخامت و میزان غضروف های موجود در تیغه بینی، یکی از گزینه های مهم برای انتخاب مدل بینی توسط جراح می‌باشد. زیبا جویانی که تصمیم به انجام هر گونه جراحی زیبایی بینی دارند، باید توجه داشته باشند که تمامی انتظارات رویایی را کنار گذاشته و درباره نتیجه جراحی واقع بین بوده و انتظارات واقعی داشته باشند.

نتیجه جراحی طبیعی بینی

افرادی که خواستار جراحی بینی طبیعی در مشهد هستند از جراح بینی خود تقاظا می کنند که پس از جراحی بینی آن ها یک فرم طبیعی داشته باشد و بیش از حد کوچک و سربالا نشود. افرادی که بینی های گوشتی دارند در اکثر موارد نتیجه جراحی آن ها یک بینی طبیعی است.

در ادامه دو مورد از جراحی بینی طبیعی دکتر مسعود ناصری صدر را ببینید:

00:20
truncate dir-rtl

عمل بینی طبیعی

02:13
truncate dir-rtl

عمل طبیعی بینی

سوالات متداول

آیا جراحی بینی طبیعی بینی و عروسکی با هم متفاوت است؟

هدف جراح در عمل طبیعی بینی با بینی مدل فانتزی بسیار متفاوت است. در جراحی طبیعی، سعی بر این است که تمامی نقایص بینی را رفع نموده و اندازه و کشیدگی طبیعی را حفظ نمایند. در جراحی بینی فانتزی هدف اصلی کاهش سایز بینی تا جایی که امکان پذیر است، می‌باشد و با فرم طبیعی کاملا تفاوت دارد. در بینی با مدل طبیعی قوس زیادی به تیغه داده نشده، در حالی که بینی عروسکی دارای قوس با زاویه بیشتر می‌باشد.

چه کسانی باید جراحی بینی طبیعی انجام دهند؟

افرادی که خواستار جراحی بینی طبیعی هستند معمولا نمیخواهد دیگران متوجه عمل بینی آن ها شوند. در این جراحی فقط مشکلات بینی برطرف خواهد شد.

آیا بعد از جراحی بینی طبیعی ممکن است مشکلات تنفسی را تجربه کنیم؟

خیر از آنجایی که در این جراحی تنها مشکلات ظاهری بینی برطرف میشود و در ساختار بینی تغییرات گسترده ای صورت نمیگرد شما به هیچ عنوان دچار مشکلات تنفسی نمی شوید.

بینی در جراحی طبیعی تا چه حد کوچک می‌شود؟

برخی از مردم بر این باور هستند که هرچقدر بینی کوچکتر باشد زیباتر است اما بهتر است بدانید سایز کوچک بینی فاکتوری برای زیبایی بینی نیست بلکه مهمترین نکته در زیبایی بینی هماهنگ بودن بینی  پس از جراحی با دیگر اجزای صورت است.

در نهایت…..

جراحی بینی طبیعی یک فرآیند جراحی زیبایی است که با هدف بهبود شکل و اندازه بینی انجام می‌شود. این جراحی می‌تواند شامل تغییر اندازه، شکل و نسبت‌های بینی با وجود حفظ طبیعت و ویژگی‌های چهره فرد باشد. این نوع جراحی برای بهبود تناسب و تعادل چهره، رفع مشکلات تنفسی ناشی از بینی، یا بهبود شکل ظاهری بینی انجام می‌شود. پس از جراحی، زمان لازم برای بهبود کامل معمولاً چند هفته یا ماه می‌باشد و نیاز به دوره‌های بازگرداننده و پیگیری دارد تا شکل نهایی بینی به دست آید.

مقالات مرتبط

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره‌های بینی، یک فرایند جراحی زیبایی است که به منظور تغییر اندازه و شکل پره‌های بینی انجام داده می‌شود. پره‌های بینی، بخش‌ مهمی از بینی است که در تعیین شکل و زیبایی بینی نقش مهمی دارد چرا که اگر پره های بینی بزرگ یا حتی متقارن باشد باعث ایجاد ظاهری...

تزریق کورتون بعد از جراحی بینی

تزریق کورتون بعد از جراحی بینی

تزریق کورتون به بینی یا استروئید برای کاهش تورم بینی و از بین بردن جای اسکار ناشی از رینوپلاستی انجام می‌شود. امروزه در سایه تکنیک‌های پیشرفته درمانی امکان کاهش تورم بینی و تثبیت سریع فرم بینی پس از جراحی امکان‌پذیر است که انجام آن با تزریق کورتون خواهد بود. البته دقت...

خونریزی بعد از جراحی بینی

خونریزی بعد از جراحی بینی

خونریزی بعد از جراحی بینی یکی از عوارض شایعی است که برخی افراد بعد از عمل تجربه خواهند کرد. این عوارض با برخی نکات مراقبتی قابل پیشگیری است اما برخی مواقع نیاز به پیگیری توسط پزشک دارد. در این مقاله به مهمترین علل ایجاد خونریزی و راه های پیشگیری از آن خواهیم پرداخت پس...

دیدگاه ها

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *