دکتر ناصری صدر / عمل های زیبایی / تزریق ژل لب در مشهد

25 ژوئن 2017

تزریق ژل لب در مشهد

امتیاز دهید

 

یکی از روش های بزرگ کردن و حجیم کردن لب ها تزریق ژل است که امروزه استفاده از این روش طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

 

نمونه تزریق فیلر توسط دکتر مسعود ناصری صدر
نمونه تزریق فیلر توسط دکتر مسعود ناصری صدر

مراحل تزریق ژل لب

در ابتدا بعد از تمیز کردن ناحیه مورد نظر برای بی حس کردن از بی حسی موضعی استفاده می شود و بعد از آن دکتر ناصری صدر مقدار مناسبی از ژل را در ناحیه مورد نظر به منظور حجیم سازی لب ها تزریق می نمایند. تزریق ژل لب باید در دوز مناسب و در ناحیه مناسبی صورت گیرد تا بهترین نتیجه بعد از این تزریق دریافت شود. دکتر مسعود ناصری صدر بهترین جراح بینی در مشهد بوده و به خاطر این تخصص بر اندازه فاصله مناسب بین بینی و لب فوقانی واقف است.

نکاتی در رابطه با تزریق ژل

در کوتاه ترین زمان ممکن می توان با تزریق ژل، لب ها را برجسته کرد و فرم زیبایی را در آن ها ایجاد کرد. ماندگاری تزریق ژل لب در هر فردی متفاوت است اما بطور میانگین پس از 4 تا 6ماه اثر این ماده از بین می رود زیرا ژل تزریق شده توسط بدن تجزیه و جذب می شود و درصورت نیازبه تزریق باید دو مرتبه بعد از گذشت این مدت صورت گیرد.

عوارض تزریق ژل

عوارض احتمالی بعد از تزریق ژل لب بسیار اندک می باشد اما واکنش بدن هر بیمار بعد از تزریق ژل به نوع ژل انتخابی بسیار بستگی دارد برای انجام تزریق ژل لب حتما به یک پزشک مراجعه نمایید و از انجام دادن این تزریق در مراکز نامعتبر اجتناب نمایید. دکتر ناصری صدر در تزریق ژل لب مهارت بسیار بالایی دارند می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر مشاوره های لازم را دریافت نمایید. بعد از تزریق ژل ممکن است قرمزی ، درد ، تورم  و کبودی بروز نماید که این علائم به مرور زمان و با مراقبت های لازم از بین می روند. احتمال جابه جایی ژل در لب ها وجود دارد به هیچ عنوان بعد از تزریق ژل لب محل تزریق را دستکاری نکنید.

مزایای تزریق ژل لب

بعد از تزریق ژل لب  لبخند شما زیباتر و نمایان تر می شود و ظاهر لب ها جوان تر و برجسته تر خواهد شد. تزریق ژل لب می تواند به  بالا تر بردن گوشه های دهان کمک کند. در افرادی که لب های بسیار نازکی دارند بعد از تزریق ژل لب، لب های آن ها ظاهری برجسته پیدا خواهد کرد.

ژل های تزریقی درلب در اکثر موارد موقتی هستند و در صورت بروز مشکلی می توان به راحتی آن ها را اصلاح کرد. دوره بهبودی بعد از تزریق ژل لب بسیار کوتاه است و در کمترین زمان ممکن افراد می توانند به فرم زیبایی در لب های خود دسترسی پیدا کنند.

مقالات مرتبط

جراحی بینی غضروفی در مشهد

جراحی بینی غضروفی در مشهد

جراحی بینی غضروفی یک نوع جراحی زیبایی است که در آن بیشتر تمرکز روی تغییر شکل و تقویت غضروف‌های بینی است. این جراحی برای افرادی که بینی آنها بیشتر از غضروف تشکیل شده و پوست بینی ضخیم‌تری دارند، مناسب است. هدف از این عمل بهبود فرم ظاهری بینی و ایجاد تناسب بهتر با سایر...

جراحی لیفت ابرو در مشهد

جراحی لیفت ابرو در مشهد

جراحی لیفت ابرو یک روش زیبایی است که با هدف بالا بردن ابروها و بهبود ظاهر پیشانی انجام می‌شود. این جراحی به رفع افتادگی ابروها و چین و چروک‌های اطراف پیشانی بسیار کمک می‌کند و باعث می‌شود تا چهره جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. دقت داشته باشید که لیفت ابرو می‌تواند...

لیفت صورت با نخ در مشهد

لیفت صورت با نخ در مشهد

لسفت صورت با نخ در مشهد از پیشرفته ترین تکنیک ها برای رفع افتادگی پوست بشمار می‌رود. بسیاری از زنان از پیدایش آثار پیری بروی صورت و کشیدگی و آویزانی پوست صورتشان بسیار ناراحت و غمگین هستند . روش های بسیار جدیدی برای رفع این آثار پیری مطرح شده است که لیفت با نخ یکی از...

دیدگاه ها

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *