دکتر ناصری صدر / جراحی زیبایی بینی / بهترین جراح بینی در مشهد

20 ژانویه 2023

بهترین جراح بینی در مشهد

4.7/5 - (6 امتیاز)

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی، چند سالی است که به مهم ترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی تبدیل شده است. این جراحی به میزانی محبوبیت دارد که خانم ها و آقایان با هر رده سنی از نوجوانان تا افراد میانسال نیز طرفدار و علاقمند این جراحی زیبایی هستند. همانطور که می‌دانید هنگامی که با شخصی در حال صحبت هستید یکی از اعضایی که جلب توجه می‌کند و می‌تواند شاخص زیبایی در چهره افراد باشد، بینی است. این در حالی است که بسیاری از افراد درصدد یافتن بهترین جراح بینی در مشهد هستند تا با خیال راحت بینی خود را به پزشک متخصص بسپارند.

موارد مهم مقالهتوضیحات
ویژگی بهترین جراح بینی·         اخلاق و تعهد
·         داشتن نمونه کار
·         تجربه و مهارت
·         علم به روز و استفاده از روش های جدید
انواع روش های رینوپلاستی·         جراحی بینی باز
·         جراحی بینی بسته
انتظارات از جراح بینی·         سابقه درخشان و تجربه بالا
·         مهارت در جراحی انواع فرم بینی
·         بررسی صحیح وضعیت بیمار
·         پاسخگویی به سوالات کاندید جراحی
هزینه عمل بینی با بهترین جراح بینی در مشهدبرای اطلاع از هزینه با شماره 05138525830 ارتباط برقرار نمایید.

بهترین جراح بینی در مشهد کیست؟

به همین دلیل افراد متقاضی رینوپلاستی خواستار آن هستند تا با برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین جراح بینی نیز آشنا شوند تا با اطمینان خاطر جراح بینی خوب را انتخاب نمایند. در واقع انتخاب پزشک متخصص، مهم ترین کاری است که باید قبل از عمل بینی، افراد درباره آن تحقیق کنند و از انتخاب پزشک خود اطمینان خاطر داشته باشند. از جمله سوالاتی که ذهن افراد را درگیر می کند این است که چگونه بهترین جراح بینی را در شهر سکونت خود بیابیم و بهترین جراح بینی در مشهد چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چه وظایفی را بر عهده دارد؟ چه انتظاری باید از جراح بینی داشت؟ و مواردی دیگر.

رینوپلاستی چیست؟

در گذشته عمل بینی صرفا به منظور ایجاد زیبایی و تغییر ظاهر بینی نیز انجام می شد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و بروز شدن روش ها، جراحی به منظور درمان برخی از بیماری ها نظیر: بیماری های تنفسی مانند انحراف بینی و درمان پولیپ، اصلاح شکستگی، گرفتگی ها و … نیز کاربرد فراوانی دارد. این عمل زیبایی دارای تکنیک‌های متفاوتی است و معمولا نوع تکنیک به کار رفته در عمل بینی گوشتی با جراحی بینی استخوانی در مشهد متفاوت است که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

بهتر است بدانید هنگامی که برای اولین بار شخصی تصمیم به عمل زیبایی بینی دارد باید حتما بهترین جراح بینی را برای خود برگزیند، زیرا پتانسیل تغییرات و بهبود جزئیات طبق خواسته مراجعه کننده، بیشتر و امکان پذیرتر است. در جراحی های ترمیمی بینی نیز نتایج خوبی حاصل خواهد شد اما فضای میزان مانور جهت تغییرات برای جراح بینی کم است.

جراح بینی خوب در مشهد را چگونه می توان یافت؟

ابتدا فرد باید از تمامی دوستان و آشنایان و یا با جست و جو در اینترنت، لیستی از جراحانی که بسیاری از افراد آن را در آن محل یا شهر می شناسند و کارش زبان زد خاص و عام است، تهیه کنند. با مراجعه به وب سایت و یا اینستاگرام هر پزشک از نمونه کارها دیدن کرده و رزومه تحصیلی و کاری آن ها را ارزیابی نمایند. همه این کارها، کمک بسیاری در انتخاب افراد برای جراح بینی خود می کند. در آخر و برای اطمینان بیش تر، باید به صورت حضوری به مطب دکتر مورد نظر مراجعه کرده تا میزان رضایت افراد از نتیجه عمل بینی خود و پزشک را پرس و جو کرد.

بهترین جراح بینی در مشهد

یکی از مواردی که قبلا هم ذکر شده رضایت مندی دیگر بیماران از جراح بینی خود است. می توانید از افرادی که برای چکاپ دوره ای به مطب جراح مراجعه می کنند، میزان رضایت از مهارت جراح بینی را بپرسید و یا از پزشک نمونه کارهای قبلی انجام شده را درخواست کنید. انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد می تواند شما را از عوارض های بعد از جراحی دور نگه دارد.

ویژگی های بهترین جراح بینی در مشهد

جراح بینی باید ویژگی های مخصوص خود را داشته باشد که در ادامه به شرح مختصری از آن ها می پردازیم:

مهارت و تجربه

یک جراح بینی خوب، علاوه بر تسلط به علم پزشکی، باید به اندازه کافی مهارت و تجربه کافی داشته باشد تا بتواند با خلاقیت و تسلط بر علم زیبا شناسی هم، تصوری از نتیجه نهایی بینی فرد داشته باشد. پس از آن این نتیجه و اطلاعات را هم در اختیار فرد مراجعه کننده قرار دهد. از آنجا که بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت است که می تواند نقش بسزایی در زیبایی فرد داشته باشد، بنابراین جراح با تجربه و مهارت خود می تواند نقش مهمی در ایجاد تناسب و تقارن بر روی صورت داشته باشد. دکتر مسعود ناصری صدر، بهترین جراح بینی در مشهد با تجربه ای چندین ساله و مهارت و تخصص فراوان به انواع عمل های زیبایی بینی می‌پردازد.


داشتن صبر و حوصله

جراح، باید آنقدر صبر و حوصله داشته باشد تا بتواند پاسخگوی تمامی سوالات مراجعه کنندگان خود باشد تا آن ها با آرامش و خیال راحت، جراحیمهم ترین عضو صورت خود را به او بسپارند. زیرا اغلب افرادی که قصد انجام رینوپلاستی یا عمل ترمیم بینی دارند یا این جراحی را برای اول انجام می دهند که هیچ آگاهی نزدیکی از انجام آن ندارند به همین خاطر خیلی طبیعی است که استرس داشته باشند و بخواهند جواب بسیاری از سوال های خود را بدانند. یا این عمل را برای بار دوم می خواهند انجام دهند و به دلیل تجربه بدی که از دفعه اول دارند می خواهند خیلی با دقت این جراحی را انجام دهند به همین خاطر سوال های زیادی از جراح خود دارند.


دریافت هزینه مناسب

یک جراح رینوپلاستی، بیش از هر چیز، به فکر سلامتی و رضایت بیمار از نتیجه عمل بینی است و منافع مالی را مد نظر قرار نمی دهد. متاسفانه بعضی از جراحان هستند که بدون در نظر گرفتن شرایط بیمار تنها به فکر دریافت هزینه خود هستند. اما بسیاری جراحان و پزشکان می باشند که سلامتی بیمارانشان از هرچیزی دیگری مانند مسائل مالی برایشان مهم تر است.


ذکر همه نکات

برخی نکات هستند که برای افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی را دارند. بیماران باید به صورت کامل آن ها را بدانند و به آن ها عمل کنند. دانستن و عمل کردن به این نکات از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ممکن است سلامتی، نتیجه عمل و … را تحت تاثیر قرار دهند. یک جراح بینی خود قبل از انجام جراحی در جلسه مشاوره خود تمام نکات را بدون هیچ پنهان کاری به بیمار خود بیان می کند تا بیمار با آگاهی کامل جراحی خود را انجام دهد.

همچنین نکات دیگری نیز وجود دارد برای افرادی که جراحی بینی را انجام داده اند. آگاهی و عمل کردن به این نکات مانند نکات قبل از عمل از اهمیت بالایی برخورداراست زیرا این نکات هم می تواند در نتیجه عمل و سلامت بیمار بسیار موثر باشد. دکتر مسعود ناصری صدر در مقاله جراحی بینی در مشهد تمام نکات را به صورت کامل در اختیار بیماران خود قرار داده است.


علم کافی

یکی از ویژگی های مهمی که یک جراح برای انجام عمل بینی خود باید داشته باشد، داشتن علم کافی در زمینه جراحی بینی است. امروزه عمل پزشکی روزانه در دست تغییر و به روزرسانی است و همه پزشکان به ویژه جراحان و متخصصان پلاستیک باید اطلاعات خود را به روز رسانی کنند تا با تکنیک ها و روش های جدیدی که بدون عوارض برای بیمار است آشنا شود. بیمار قبل از انتخاب جراح بینی خود باید مدارک تحصیلی او را بررسی کند تا مطمئن شود که جراح مورد نظر علم کافی از انجام این عمل را دارد و با خیال خود جراحی بینی خود را به ایشان بسپارد.

ویژگی های بهترین جراح بینی

از جراح بینی خود چه انتظاراتی داشته باشیم؟

جراح بینی باید قبل از انجام جراحی با بیمار خود در خصوص انتظارات بیمار از جراح و دوران نقاهت پس از جراحی صحبت کند. در این جلسه مشاوره، میزان انتظار بیمار از جراحی با نوع بینی فرد طبق نظر جراح بینی و بیمار بررسی می شود. سپس با رسیدن به یک نتیجه کلی و مطلوب، جراح اقدام به عمل می‌نماید. به گفته دکتر ناصری صدر، انجام جراحی با این روش می تواند میزان رضایت بیمار را افزایش دهد.

  • داشتن مهارت و علم بسیار به همراه ذوق و هنر در هنگام انجام جراحی، زیرا تلفیق علم و هنر مهم است.
  • از ویژگی های مهم جراح بینی در مشهد بررسی وضعیت بیمار در خصوص تنفس و مشکلات تنفسی است.
  • توجه به میزان سابقه در هر نوع از روش های جراحی
  • صبر و حوصله در پاسخ گویی به سوالات مراجع کنندگان
  • داشتن سابقه درخشان و تجربه بالا در روند این عمل
  • بررسی میزان تبحر و مهارت در جراح بینی

انواع روش های عمل بینی

جراحی بینی با استفاده از تکنیک های متفاوتی صورت گرفته که در حال حاضر دو روش اصلی آن جراحی بینی به روش باز و جراحی بینی به روش بسته و همچنین روش سوم با استفاده از لیزر است که به توضیح درباره هر یک خواهیم پرداخت.

نکته ای که باید حتما ذکر کنیم بعضی اشخاص سوال می‌پرسند آیا افرادی که کناره پره های بینی‌شان برش داده نشده به روش بسته جراحی کرده است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. باز کردن و برش دادن کناره های پره های بینی هیچ ارتباطی به نوع روش جراحی زیبایی بینی نداشته و فقط به سایز پره ها بستگی دارد. گاهی افرادی به بهترین جراح بینی در مشهد مراجعه می‌کنند و می‌خواهند که سوراخ های بینی آن ها جمع تر و کوچک شود بنابراین برای انجام این کار باید کناره های پره بینی نیز برش داده شود.

جراحی بینی به روش باز

در روش جراحی باز، پوست بینی را کاملا به سمت بالا داده و توسط گهدارنده، آن را ثابت نگه می‌دارند تا جراح بینی به همه نواحی داخلی بینی به طور کامل دسترسی پیدا کند. به طور کلی روش باز به دلیل دسترسی بهتر به کل ساختمان بینی با وضوح عالی، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و همچنین می تواند با تغییر و اصلاح غضروف و استخوان ها ظاهر بینی را کاملا تغییر دهد. البته قابل ذکر است که هر روشی، مزایای خاص خود را دارد و جراحی بینی به روش باز برای بینی با ناهنجاری های بسیار و ترمیم بینی کاربرد فراوان دارد.

نکته ای که باید حتما ذکر کنیم بعضی اشخاص سوال می‌پرسند آیا افرادی که کناره پره های بینی‌شان برش داده نشده به روش بسته جراحی کرده است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر. باز کردن و برش دادن کناره های پره های بینی هیچ ارتباطی به نوع روش جراحی زیبایی بینی نداشته و فقط به سایز پره ها بستگی دارد. گاهی افرادی به بهترین جراح بینی در مشهد مراجعه می‌کنند و می‌خواهند که سوراخ های بینی آن ها جمع تر و کوچک شود بنابراین برای انجام این کار باید کناره های پره بینی نیز برش داده شود.

جراحی بینی به روش بسته

امروزه جراحی های زیبایی، خصوصا جراحی بینی در زمینه روش های عمل پبشرفت چشمگیری داشته  است. سالانه افراد زیادی از کشور های خارجی برای انجام جراحی های زیبایی و جراحی بینی به ایران سفر کرده زیرا به دلیل داشتن متقاضی برای عمل زیبایی، پزشکان در ایران تجارب موفقیت آمیز زیاد داشته و در ظرافت کاری مهارت بسیار دارند، همچنین هزینه ها در ایران نسبت به کشور خودشان نیز معقول است.

در جراحی بینی به روش بسته برخلاف روش دیگر هیچ برشی بر روی سطح بینی ایجاد نمی شود. در این روش جراح از در سوراخ های بینی برش هلالی شکل ایجاد می کند.پوست به اندازه کمی از سطح بینی جدا شده و کاملا با جراحی باز بینی متفاوت است. در جراحی بینی بسته، مدت زمان انجام جراحی کاهش یافته و بدلیل اینکه هیچ برشی در ناحیه کلوملا رخ نداده، ورم در نوک بینی بسیار کم و دوره نقاهت کوتاه تری دارد. نکته حائز اهمیت این است که در این روش، بدلیل کم بودن سطح برش داخلی و بسته بودن سوراخ های بینی، تغییرات به سادگی قابل انجام نیستند و جراح بینی دارای قدرت مانور کمتری است.

انتخاب بهترین روش جراحی بینی

در حالت کلی اتخاب نوع تکنیک برای جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در مشهد به نوع بینی گوشتی یا استخوانی و مدل نهایی مورد انتظار بستگی دارد. مطابق نظر جراحان بینی بهتراست، بینی هایی که دارای ناهنجاری و شکستگی های بسیار هستند به روش باز تحت عمل جراحی قرار گیرند اما بینی هایی که دارای مشکلات کمتری هستند به روش رینوپلاستی بسته عمل شوند تا اسکار کمتری ایجاد شود و دوران نقاهت کوتاه تر باشد.

ناگفته نماند که نظر و انتخاب مراجعه کننده نیز در بکارگیری روش جراحی بینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای مثال فردی دارای بینی با مشکلات جزئی می‌باشد اما در جلسات مشاوره قبل از عمل، از بهترین جراح بینی درخواست روش جراحی باز را دارد. به طور کل هنگامی که شما در انتخاب بهترین جراح بینی دقت کامل و از انتخاب خود مطمعن باشید، می‌توانید به آسانی از بابت مهارت پزشک در انجام هر نوع روش عمل بینی نیز اطمینان خاطر داشته باشید. به طور مثال نباید جراحی را برگزینید که فقط در یک روش جراحی باز یا بسته تجربه داشته باشد.

عمل بینی گوشتی توسط بهترین جراح بینی در مشهد

در جراحی های بینی گوشتی به دلیل ضخیم بودن پوست و گوشت نمی توان مانور زیادی بر روی آن انجام داد. با این حال دکتر ناصری صدر به عنوان بهترین جراح بینی در مشهد این جراحی را با تبحر خاصی انجام می دهد. درانجام جراحی بینی گوشتی، در برخی از افراد به دلیل ضعیف بودن غضروف های بینی، جراح بینی اقدام به پیوند غضروف می نماید. با انجام این کار می توان نتیجه ی مطلوبی را بعد از جراحی بینی مشاهده کرد. در جراحی بینی گوشتی به دلیل ضخیم بودن پوست فقط می توان چربی های اضافی بینی را برداشت.

از مهمترین جنبه های جراحی بینی گوشتی انتخاب بهترین جراح برای انجام این تکنیک است. زیرا نتیجه عمل بینی های گوشتی به مهارت و تبحر جراح زیبایی بینی بر می گردد. همچنین بهترین جراح بینی در مشهد با توضیح تمامی مراحل و نتیجه جراحی کاندید عمل بینی را در خصوص روش های جراحی متقاعد نموده و فرد به راحتی و با اطمینان به جراح بینی اقدام به جراحی نماید.

نمونه کار عمل بینی گوشتی بهترین جراح بینی در مشهد
نمونه کار جراحی بینی گوشتی بهترین جراح بینی در مشهد

سن مناسب برای عمل از نظر بهترین جراح بینی

یکی از بزرگترین معضلات خانواده ها چشم و همچشمی فرزندانشان با هم سن های خودشان میان بستگان و دوستان است. امروزه اغلب افراد قبل از رسیدن به سن ۱۸ سالگی تصمیم به انجام جراحی های زیبایی گوناگون خصوصا جراحی بینی گرفته و اصرار دارند که قبل از این سن عمل را انجام دهند. انجام این جراحی تاثیرات منفی بر متقاضیان این سن نخواهد گذاشت اما بهتر است تا سن ۲۰ سالگی صبر کنند، زیرا استخوان ها تا پایان سن بلوغ رشد کرده و ممکن است فرم نهایی بینی حاصل از جراحی را برهم زند.
به طور کلی اکثر افرادی که برای جراحی های ترمیمی به مطب دکتر ناصری صدر، بهترین جراح بینی در مشهد مراجعه می کنند، اشخاصی هستند که یک جراح در سن پایین یا زیر ۱۸ سال بینی آن ها را عمل کرده و اکنون از تغییر فرم بینی خود ناراضی هستند.

فصل مناسب برای عمل بینی

بهتر است بدانید برای انجام جراحی بینی دلخواه است که کدام فصل از سال را برمی گزینید. برخی ادعا ها وجود دارد که برای عمل زیبایی بینی فصل زمستان بهتر است یا برخی افراد اصرار دارند که تابستان بهترین فصل برای این عمل می باشد. اما باید توجه داشت که هیچکدام از این سخنان منشا علمی نداشته و ثابت شده نیست. در فصل تابستان گرما ممکن است برای گذراندن دوره نقاهت دشوار باشد و البته برعکس در زمستان بروز یک سرماخوردگی روند بهبود شخص جراحی شده را بسیار سخت می سازد. فصل بهار، فصلی با حساسیت های گوناگون که احتمال دارد دردسر ساز شود. بنابراین با این تفاسیر دانستید که هر فصلی مشکلات خاص خود را داشته و انتخاب فصل برای علاقمند به جراحی بینی کاملا سلیقه ای می باشد.

آموزش ماساژ بینی بعد از عمل

در این مقاله ویدئویی برای شما گردآوری شده که بهترین جراح بینی در مشهد ماساژ صحیح و کامل بینی بعد از عمل جراحی را به شما آموزش خواهد داد. مهارت متخصص و جراح گوش و حلق و بینی برای گرفتن نتیجه ای عالی تاثیر زیادی دارد اما یکی دیگر از عواملی که در گرفتن نتیجه مطلوب بی تاثیر نیست، ماساژ بینی بعد از جراحی زیبایی است. آیا می‌دانید که ماساژ بینی به چه صورت است؟ یکی از مزیت های بزرگی که تکنیک ماساژ برقرار می‌کند این است که از تشکیل بافت های اضافی و اسکار در سطح بینی جلوگیری می‌کند.

این مورد که بینی شما پس از جراحی به ماساژ نیاز دارد یا خیر به تشخیص جراح بینی شما بستگی دارد. توجه فرمایید شیوه ماساژ در انواع روش های جراحی متفاوت است که با تماشای این ویدئو به همه نکات لازم پی می‌برید. ایجاد فشار کم در سطح بینی پس از عمل امکان  درد و کلافگی دارد اما باید کمی صبوری کرد تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت.

این مورد که بینی شما پس از جراحی به ماساژ نیاز دارد یا خیر به تشخیص جراح بینی شما بستگی دارد. توجه فرمایید شیوه ماساژ در انواع روش های جراحی متفاوت است که با تماشای این ویدئو به همه نکات لازم پی می‌برید. ایجاد فشار کم در سطح بینی پس از عمل امکان درد و کلافگی دارد اما باید کمی صبوری کرد تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت.

ریکاوری و مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی

رعایت نکات ذکر شده به افرادی که این نوع جراحی را انجام داده اند توصیه می‌شود.

  • نخستین و مهم ترین کاری که باید بعد از رینوپلاستی انجام داد، این است که باید به صحبت های پزشک خود به دقت گوش کرده و به دستورالعمل هایی که او به شما می دهد عمل کنید.
  • شما می توانید مقاله های زیادی در رابطه با رینوپلاستی مطاله کنید، اما هیچ کدام نمی توانند در رابطه با مدل بینی و خواسته های شما از جراحی رینو اطلاعاتی را بدهد. به همین دلیل، اطلاعاتی که پزشک شما از این جراحی متناسب با نوع بینی و خواسته های شما و همچنین مراقبت های پس از آن به شما می دهد، بسیار دقیق تر است.
  • بعد ازعمل، جراح بینی داروهایی را تجویز می کند و نحوه مصرف آن ها را نیز برای بیمار بازگو می کند تا از بروز هرگونه عفونت جلوگیری شود.
  • چسب زدن بینی، یکی از مهم ترین کارهایی است که باید پس از عمل به طور منظم انجام شود. در فیلم زیر می توانید نحوه درست چسب زدن بینی را مشاهده بفرمائید.
  • جراح پلاستیک شما قادر خواهد بود ببیند که چگونه عمل جراحی زیبایی بینی را در خارج از بدن شما انجام داده است، اما فقط شما می دانید که چه احساسی دارید.
  • خوابیدن به پهلو پس از عمل بینی می تواند با ایجاد کبودی و تورم اضافی، مدت زمان بهبودی شما را طولانی تر کند. یا می تواند بینی شما را کج کند. برای جلوگیری از این امر، باید 6 هفته پس از عمل، سر خود را در شب بالا نگه دارید. یکی از ساده ترین راه ها برای این کار این است که سر خود را روی دو یا سه بالش بگذارید.
  • از کمپرس سرد استفاده کنید. کمپرس سرد سبب شده تا التهابات بینی و اطراف آن کاهش یابد.
  • در 72 ساعت اول بعد از عمل، استفاده از کمپرس سرد می تواند به کاهش تورم بینی کمک کند. فقط مراقب باشید که کمپرس را مستقیماً روی بینی خود قرار ندهید. آن را روی گونه های خود بمالید و مواظب باشید تا به طور تصادفی استخوان یا غضروف جابجا نشود.
  • استراحت زیادی داشته باشید. انجام فعالیت های سنگین و وارد کردن فشار به بدن سبب شده تا نتیجه مورد انتظار حاصل نشود.
  • احتقانی که بعد از عمل احساس می کنید خوابیدن را دشوارتر می کند اما استراحت یک بخش اساسی در روند بهبود است. بدن شما برای بهبودی خود از انرژی استفاده می کند و دریافت هفت یا هشت ساعت خواب خوب هر شب به بدن شما فرصت می دهد تا آن انرژی را بازیابی کند.
  • در بیشتر بیماران، تقریباً 6 هفته طول می کشد تا استخوان های بینی بعد از عمل بهبود یابد. در این مدت، باید از ورزش بعد از عمل بینی خودداری کنید. حتی حرکاتی مانند کشش، بلند کردن اجسام یا خم شدن بیش از حد که بی ضرر به نظر می رسند، می تواند تورم بینی را افزایش دهد. تا زمانی که پزشکتان به شما اطلاع نداده صبر کنید تا بتوانید فعالیت های طبیعی خود را از سر بگیرید.

هزینه عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در مشهد

همانطور که می‌دانید هزینه جراحی های زیبایی سالانه یک بار افزایش می‌یابند. هزینه عمل بینی به توجه به معیارهای خاصی، می تواند متفاوت باشد. برخی از این معیارها عبارتند از :

  • مهارت جراح
  • نوع بینی ( گوشتی یا استخوانی بودن)
  • هزینه های کلینیک یا بیمارستان
  • دستمزد متخصص بیهوشی و پزشک
  • هزینه داروها

جمع بندی کلی

در این مقاله به بررسی مشخصات و ویژگی های بهترین جراح بینی پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی کامل جراح بینی خود را انتخاب نمایید. برای آن که به نتیجه مطلوبی بعد از جراح برسید، اول باید یک جراح بینی خوب را انتحاب کنید تا همیشه رضایت بخاطر انجام جراحی تان داشته باشید. همیشه فرم و شکل بینی بیمار بعد از جراحی طبق نظر بیمار طراحی می شود ولی یک جراح بینی خوب می تواند با مشاوره خوب بسته به فرم بینی مراجعه کننده پیشنهاد بهتری را در اختیار فرد بگذارد.

سوالات متداول

مقالات مرتبط

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره های بینی

جراحی کوچک کردن پره‌های بینی، یک فرایند جراحی زیبایی است که به منظور تغییر اندازه و شکل پره‌های بینی انجام داده می‌شود. پره‌های بینی، بخش‌ مهمی از بینی است که در تعیین شکل و زیبایی بینی نقش مهمی دارد چرا که اگر پره های بینی بزرگ یا حتی متقارن باشد باعث ایجاد ظاهری...

تزریق کورتون بعد از جراحی بینی

تزریق کورتون بعد از جراحی بینی

تزریق کورتون به بینی یا استروئید برای کاهش تورم بینی و از بین بردن جای اسکار ناشی از رینوپلاستی انجام می‌شود. امروزه در سایه تکنیک‌های پیشرفته درمانی امکان کاهش تورم بینی و تثبیت سریع فرم بینی پس از جراحی امکان‌پذیر است که انجام آن با تزریق کورتون خواهد بود. البته دقت...

خونریزی بعد از جراحی بینی

خونریزی بعد از جراحی بینی

خونریزی بعد از جراحی بینی یکی از عوارض شایعی است که برخی افراد بعد از عمل تجربه خواهند کرد. این عوارض با برخی نکات مراقبتی قابل پیشگیری است اما برخی مواقع نیاز به پیگیری توسط پزشک دارد. در این مقاله به مهمترین علل ایجاد خونریزی و راه های پیشگیری از آن خواهیم پرداخت پس...

دیدگاه ها

95 دیدگاه ها
  1. سارا

    بیاتی هستم دکتر جان من پیش شما جراحی بینی انجام دادم خیلی بینیم خوب شده خیلی گوشتی بود خدا بهتون سلامتی بده

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      ممنون

      پاسخ
    • soosan

      من از منشی و‌پزشک خیلی راضیم سر وقت نوبت میدن و بسیار خوش برخورد اند

      پاسخ
  2. rahel

    من میخوام ترمیم بینی انام بدم پیش شما پدرم که نمونه کارهاتونو دید دیگه بهم اجازه داد که برای بار دوم عمل کنم آخه اونجای قبلی که عمل کردم سوراخ بینی هام اندازشون یکی نیست

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام لطف دارید

      پاسخ
  3. لیلاااااا

    سلام دکتر ناصری صدر جراحی بسته رو هم انجام میدید شما؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام بله

      پاسخ
  4. yasaman kiasha

    ghabl az jarahi behemoon neshoon midid ke hodoodan che shekli mishe?

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام بله حتما همین کار انجام میدیم.

      پاسخ
  5. پری

    اطلاعاتتون از ویژگی انتخاب جراح بسیار عالی بود ممنون

    پاسخ
  6. فریبا

    وقت بخیر
    شما طرف قرارداد بیمه شهرداری هستین؟!

    پاسخ
  7. متینا

    چقدر فیلمای وسط مقاله خوب بودن من همشونو دیدم ممنون

    پاسخ
  8. مهتاب حسنخانی

    هزینه جراحی بینیتون چند دکتر؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام. برای اطلاع از هزینه ابتدا باید بینی شما معاینه شود

      پاسخ
  9. ایدا

    چقدر اون فیلم چسب بینی کاربردیه ممنون

    پاسخ
  10. فاطمه مرادی

    چند روز دوره نقاهت داره بعد جراحی بینی؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      دوران نقاهت در افراد مختلف بوده و دارای زمان قطعی نمی‌باشد.

      پاسخ
  11. المیرا قربانی

    خیلی خوب و دقیق توضیح داده بودین ، ممنونم ازتون

    پاسخ
  12. ذینه حداد

    مقاله بسیار عالی بود

    پاسخ
  13. متینا

    تا قبل از عید وقت میدید برای عمل؟ کارتون عالیه

    پاسخ
  14. مریم

    شما جراحی بینی ثانویه انجام میدید؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بله

      پاسخ
  15. نیلوفر

    بسیار عالی ممنون از توضیحات کاملتون

    پاسخ
  16. مهسا

    چطور میتونم وقت بگیرم؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      با شماره های دخل سایت تماس بگیرید.

      پاسخ
  17. مهسا

    ادرس میفرمایید

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      داخل سایت هست

      پاسخ
  18. نسرین

    ممنون بابت این توضیحات خوب که در اختیار ما گذاشتین

    پاسخ
  19. مهیار

    مطلب خوبی بود

    پاسخ
  20. سحر

    مطالب و طراحی سایت واقعا عالی هستن

    پاسخ
  21. مژگان برات زاده

    میشه در حین جراحی بینی شکسته جراحی زیبایی هم انجام داد؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بله

      پاسخ
  22. مینا

    ممنون برای مطالب خوبتون

    پاسخ
  23. مریم

    هزینه عمل هم لطف میکنین

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      باید اول معاینه شوید

      پاسخ
  24. کیانا

    دکتر اولین وقتی که می تونید بدید چه زمانیه؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      با شماره های داخل سایت تماس بگیرید

      پاسخ
  25. پارسا

    نکات بسیار عالی و آموزنده بود

    پاسخ
  26. سولماز

    اقای دکتر شما جراحی ترمیمی بینیم انجام میدین ؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بله

      پاسخ
  27. وحید

    خیلی از مطالبتون عالی بود مخصوصا ویدئو چسب بینی

    پاسخ
  28. منیره

    هم مقاله هم ویدئوها عالی بودن. مرسی دکتر

    پاسخ
  29. پریسا حیاتی

    من ۴ساله عمل کردم و واقعا از نظر تنفس مشکلی ندارم . خیلی نگران بودم ازتون ممنونم

    پاسخ
  30. مسعود

    مرسی بابت مطالبتون…فیلم ها هم در کنارش کامل کننده بود

    پاسخ
  31. سبا

    هزینه جراحی بینی چقدره ؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بعد از معاینه می شه هزینه دقیق عمل رسید

      پاسخ
  32. شکوفه کاظمی

    تو جراحی بینی میشه ارتفاع بینی رو بیشتر کرد؟ من بینیم مقداری کوتاه هست

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بله

      پاسخ
  33. رؤیا

    من 16 سالمه میتونم عمل کنم؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بعد از 18 سالگی می تونید عمل کنید

      پاسخ
  34. علی

    سلام. شما عمل بدون بیهوشی با بی حسی انجام میدید؟؟؟؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام خیر

      پاسخ
  35. سمیرا

    کاراتون خیلی عالیه ، موفق باشید

    پاسخ
  36. سمانه

    عالی بود مقالتون

    پاسخ
  37. المیرا قربانی

    مقاله ها بسیار با دقت نوشته شده بودن و کامل بودن توضیحات ممنونم . برای افرادی که کم خونی شدید دارن یا مسله هایی دیگه دارن عمل به چه صورت هستش >

    پاسخ
  38. دکتر مسعود ناصری صدر

    من نمیدونستم جراحی بینی هم فصل داره مرسی

    پاسخ
  39. sara

    ترمیم بینی که 2 سال پیش عمل شده رو انجام میدید؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بله اما ابتدا باید معاینه بشید

      پاسخ
  40. مژگان برات زاده

    سلام جالب و کامل بود

    فصلی بودن جراحی بینی هم مسئله جالبی بود که کمتر بهش توجه میشه

    پاسخ
  41. صحرا سوری

    ممنون دکتر من اصلا موقع عمل حواسم به حساسیت فصلیم نبود
    کاش پزشک منم مثل شما این موضوع رو عنوان میکرد تا من انقدر عطسه نکنم بعد از عمل

    پاسخ
  42. ذینه حداد

    دکترجان چند وقت بعد از عمل میشه ورزش کرد؟

    پاسخ
  43. زهرا

    پوست چرب چه تاثیری به روی جراحی بینی داره؟

    پاسخ
  44. سولماز

    چند وقت بعد از کرونا میتونیم عمل جراحی بینی انجام بدیم ؟

    پاسخ
  45. نهال

    مقاله عاااالی بود ممنون

    پاسخ
  46. s_1

    با جراحی بینی امکان رفع شکستگی و انحراف بینی هست؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      بله

      پاسخ
  47. فرشته میرزایی

    همسایه ما دوماه پیش هم خودش هم جفت بچه هاش پیش شما عمل کردن مدل بینیاشون خیلی به صورتشون میاد و واقعا ظریف روشون کار شده. خود من تو صف جراحی با شما هستم ان شالله اردیبهشت خدمت میرسم

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      ممنون از لطف شما
      امیدواریم شما هم بهترین نتیجه رو از جراحی بینی تون بگیرین

      پاسخ
  48. شهلا

    واقعا توی مشهد از بهترین ها هستید دکتر. خیلی خوشحالم که پیش شما جراحی انجام دادم

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      ممنون از لطف شما

      پاسخ
  49. علی

    دکتر جان شما ترمیم بینی هم انجام میدین ؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام بله جراحی ترمیم بینی هم انجام میدیم

      پاسخ
  50. پروانه

    دکتر قبل از عید وقت میدید؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام با مطب تماس بگیرین و با منشی صحبت کنین

      پاسخ
  51. فافا

    من بینی مو فیلر کردم حدود ۵ماه پیش. چه مدت بعد میتونم برای عمل اقدام کنم؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      باید معاینه بشید تا بتونیم بگیم امکان انجام جراحی بینی هست یا خیر

      پاسخ
  52. ارمان

    خیلی جالب بود برای من که فهمیدم جراحی بینی فصل داره

    پاسخ
  53. وحید

    خیلی سایت و مطالب خوبی دارین

    پاسخ
  54. سیما خاکپور

    تو مشهد بهترین هستی

    پاسخ
  55. سالار

    سلام واقعا که یکی از بهترین جراحان بینی مشهد هستید

    پاسخ
  56. منیره

    خیلی کامل بود. سپاس از شما

    پاسخ
  57. محدثه

    فعالیت های ورزشی رو از چه زمانی میشه انجام داد؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      از یک هفته بعد از جراحی بینی میتونید پیاده روی کنید ولی بعد از یک ماه میتونید ورزش های دیگه رو هم ادامه بدین

      پاسخ
  58. سیما

    عالی هستید

    پاسخ
  59. نسترن کشوردوست

    سلام حداقل تا چه سنی میشه عمل انجام داد؟؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      معمولا 18 سال به بالا
      البته اگر جراحی بینی بیشتر از جنبه ی زیبایی، اهداف درمانی داشته باشه میشه زودتر هم اون رو انجام داد
      البته تصمیم گیری با جراح بینی هست در این زمینه

      پاسخ
  60. سمانه

    هزینه عمل ترمیمی بینی چقدر هستش؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      هزینه جراحی بینی توسط جراح بینی بعد از مشاوره و معاینه خدمتتون اعلام میشه

      پاسخ
  61. نسرین

    بهترین جراح بینی در مشهد هستن ایشون

    پاسخ
  62. سارا

    هزینه جراحی تون چقدره دکتر جان

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام برای اطلاع از هزینه ها باید دایرکت بدین داخل اینستاگرام

      پاسخ
  63. شیرین

    سلام دکتر جان
    بینی من کاملا گوشتیه. به نظرتون عمل کنم بینی ام قشنگ میشه؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام باید بینیتون بررسی بشه تا بشه نظر داد. میتونین اینستاگرام دایرکت بدین و تصویر بینی تون رو بفرستید

      پاسخ
  64. مهسا

    میشه عمل پلک و بینی رو همزمان انجام داد؟

    پاسخ
    • دکتر مسعود ناصری صدر

      سلام بله امکان انجام جراحی بینی همزمان با جراحی زیبایی پلک وجود داره.

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *