دکتر ناصری صدر / عمل های زیبایی / تزریق ژل به صورت در مشهد

21 آگوست 2021

تزریق ژل به صورت در مشهد

امتیاز دهید

علل زیادی باعث می شود تا به مرو زمان شاهد تغییرات نامطلوبی در پوست شویم. این تغییرات باعث کاهش اعتماد به نفس افراد می شود. تغییرات هورمونی، نداشتن تغذیه مناسب، بالا رفتن سن، عدم استفاده از ضد آفتاب برای محافظت از پوست در قبال اشعه فرابنفش خورشید و … از این علت ها هستند.  امروزه روش های زیادی جهت جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس پوست وجود دارد. یکی از این روش ها تزریق ژل به صورت است که روشی بسیار شایع و مجبوب در بین افراد است. این روش می تواند برای زاویه دار کردن فک که امری رایج در بین افراد مشهور است، شود.

اگر می خواهید درباره این روش اطلاعات بیش تری به دست آورید، با ما همراه باشید.

تزریق ژل به صورت چگونه روشی است؟

در این روش، از حجم دهنده ها و یا به اصطلاح از فیلرهایی استفاده می شود که مثل ژل بوده و به جوانسازی پوست کمک بسیاری می کنند. با استفاده از تزریق ژل، قسمت های از دست رفته پوست و چین و چروک های آن بهبود می یابد. همچنین حجم از دست رفته پوست دوباره با این ماده به حالت عادی خود باز می گردد.

تکنیک های متنوعی برای زاویه سازی فک و صورت وجود دارد. به طور مثال: تزریق چربی به صورت، تزریق فیلر و یا جراحی فک و…

مزایا تزریق ژل

بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

بسیاری از افرادی که متقاضی انجام تزریق ژل به صورت می باشند به دنبال بهترین ژل با بالاترین کیفیت می باشند تا در عین زیبایی هیچ عارضه ای برای آن ها به وجود نیاید.

لازم به ذکر است روش کار پزشک در نتیجه ی حاصل از تزریق ژل و زاویه سازی صورت نکته ی بسیار مهمی می باشد. زیرا پزشک حاذق و مجرب در حین انجام اقدامات درمانی یا زیبایی، از لوازم و مواد با کیفیت و مرغوب استفاده می کند.

تزریق ژل بدون درد!

برای تزریق ژل از بی حسی موضعی قبل از انجام، استفاده می‌شود و فرد مراجعه کننده هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد. افرادی که آستانه پایینی در تحمل درد دارند ممکن است به صورت بسیار خفیف درد را احساس کنند.

محدودیت های غذایی بعد از تزریق ژل

اشخاصی که تزریق ژل انجام داده‌اند، باید مواد غذایی که باعث تورم می‌شوند ا از برنامه روزانه خود حداقل برای مدت زمانی مشخص حذف کنند. مصرف نمک را خصوصا در هفته اول به حداقل برسانند. سیب زمینی از مواردی است که بهتر است در 3 روز اول بعد از تزریق مصرف نشود. از مایعات تا حد ممکن بیشتر استفاده شود. مصرف 8 لیوان آب در طول روز توصیه می‌شود زیرا به فرم گیری صحیح ژل نیز کمک شایانی می‌کند.

مزایای تزریق ژل به صورت

این روش،  روشی بسیار رایج در عرصه ی جوانسازی صورت می باشد. از تزریق ژل در موارد بسیار متعددی استفاده می شود. به طور مثال:

  • رفع چین و چروک پوستی
  • پر کردن و بر آمده سازی نقاط مختلف
  • از بین بردن خط خنده، خط اخم و سایر خطوط پرعمق صورت
  • برطرف کردن سیاهی و گودی زیر چشم ها
  • نتیجه تزریق در مدت زمانی کوتاه نمایان می‌شود.
  • دوران نقاهت کوتاه داشته و نیازی به استراحت ندارد.
  • برای تزریق به بیهوشی یا بیحسی نیازی وجود ندارد.

معایب تزریق ژل چیست؟

در ابتدا باید یاد آور شد تزریق ژل شاید ساده به نظر برسد اما در صورت ماهر نبودن پزشک گاهی عواضی را به همراه دارد بنابراین بهترین را برای خودد برگزینید. به برخی عوارض اشاره می‌کنیم:

  • کبودی در ناحیه تزریق ژل
  • وارد کردن آسیب به رگ های عصبی
  • واکنش های آلرژیکی در صورت غیر استاندارد بودن ژل و کیفیت آن
  • عدم ایجاد فرم طبیعی

بهترین کاندیدا برای تزریق ژل

تزریق ژل برای افراد معمولا دارای محدودیت نمی‌باشد به همین دلیل هر شخصی که به تزریق ژل علاقمند است می‌تواند از این روش بهره ببرد. امروزه آقایان زیادی را می‌بینیم که از این روش زیبایی استفاده کرده چراکه علاوه بر زیباسازی، به مرتب سازی چهره کمک شایانی کرده و نواقص را به راحتی برطرف می‌سازد. جالب است بدانید اشخاصی که از دخانیات استفاده نمی‌کنند زودتر به نتیجه مثبت می‌رسند بنابراین اگر سیگار مصرف می‌کنید، یک ماه قبل این محصول را کنار گذاشته و بعد برای تزریق اقدام نمایید.

آیا تزریق ژل محدودیت سنی دارد؟

خیر. دختران و پسران می‌توانند بعد از هجده سالگی از این روش استفاده نمایند. چندی پیش بیشتر افراد بالای 30 سال برای تزریق ژل رجوع می‌کردند، زیرا با بالا رفتن سن، چین و چروک ها نمایان شده و پوست زیبایی گذشته خود را از دست می‌دهد اما اکنون از سن 18 سال تا هفتاد سال نیز تزریق ژل انجام می‌دهند.

روش تزریق ژل مخصوص کدام نواحی است؟

از ژل برای تزریق بر لب، چانه، گونه، پیشانی، چین و چروک های پیشانی و اطراف چشم و همچنین خطوط خنده و اخم مورد استفاده قرا می‌گیرد.

تجربه تزریق ژل به گونه

گونه های برآمده می تواند در زاویه سازی صورت و ایجاد نمای زیبا در چهره ی افراد نقش موثری داشته باشد. برخی از افراد به صورت ژنتیکی دارای گونه های برجسته می باشند، اما در مقابل اشخاصی هستند که دارای گونه های مسطح می باشند و احساس مطلوبی از این موضوع ندارند.

معمولا بهترین نوع ژل تزریقی؛ ژل های هیالورونیک اسیدی جاذب هستند، که از سوی سازمانFDA مورد تایید قرار گرفته اند.

روش های نوین ابداع شده در عرصه ی پزشکی می تواند نیازهای زیبایی افراد را در هر سن و با هر جنسیتی برآورده سازد. با نگاهی به دنیای پیشرفته ی اطراف خود می توانید به پیشرفت دانش پزشکی و ظهور دستگاه ها روش های نوین درمانی یا زیبایی پی ببرید.

آیا بلافاصله بعد از تزریق نتیجه نهایی مشخص می‌شود؟

بسیاری از افراد خصوصا خانم ها علاقمند هستند بعد از انجام روش زیبایی بتوانند نتیجه را ببینند. بعد از تزریق ژل کمی تورم در ناحیه تزریق وجود دارد، به همین دلیل برای دیدن نتیجه باید پنج روز صبر کرد.

چه زمانی بعد از تزریق ژل می‌توان آرایش صورت انجام داد؟

در ابتدا باید توجه داشته باشید هنگامی که برای تزریق ژل به پزشک مراجعه می‌کنید، پوست صورت شما باید کاملا تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی باشد. شخصی که تزریق انجام داده می‌تواند بعد از 24 ساعت از لوازم آرایش استفاده کند. برای استفاده از کرم پودر با پد آرایشی به نواحی تزریق شده فشار نیاورید.

ماندگاری تزریق ژل

در درجه اول ماندگاری ژل به عواملی چون: نوع و کیفیت ژل، مرغوبیت، برند ژل و … بستگی دارد. اما به طور میانگین زمان حداقلی یک سال و در مواردی تا دو سال ماندگاری دارد. تزریق ژل روشی دائمی نیست و نیازمند تکرار مجدد می‌باشد.

مراقبت بعد از تزریق ژل

لازم به ذکر است انجام هرگونه اقدام زیبایی یا درمانی نیاز به رعایت یک سری نکات مراقبتی، که از سوی پزشک متخصص تجویز می شود، دارد.

برخی از مراقبت های معمول بعد از تزریق ژل صورت عبارتند از:

  • عدم مصرف مواد غذایی حاوی نمک (زیرا نمک باعث افزایش تورم می شود.)
  • تورم یا التهاب جزئی در مناطقی که تزریق چربی در آن ها انجام شده است، امری طبیعی می باشد. این التهاب و تورم رفته رفته کاهش می یابد و از بین می رود.
  • از اعمال فشار مستقیم به مناطقی که در آن تزریق ژل صورت گرفته است، دوری کنید.
  • در روزهای ابتدایی بعد از تزریق ژل از مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید.
 

خلاصه مطلب

با مراجعه به پزشک متخصص صورت شما مورد بررسی قرار می گیرد و نقاطی که نیاز به تزریق فیلر دارد، مشخص می شود. در تعیین مقدار ژل تزریقی و یا نقاطی که نیاز به تزریق ژل دارند، دانش زیبایی پزشک مربوطه و سلیقه ی فرد دخیل می باشند.

پزشک با در نظر گرفتن پارامترهای زیبایی و سلیقه ی فرد متقاضی، نقاط مورد نظر را علامت گذاری می کند و شروع به تزریق ژل به صورت (به منظور فرم گیری و برآمده سازی مناطق مذکور) می کند.

تزریق ژل به صورت نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و به صورت سرپایی توسط بی حسی موضعی قابل انجام می باشد.

مقالات مرتبط

جراحی بینی غضروفی در مشهد

جراحی بینی غضروفی در مشهد

جراحی بینی غضروفی یک نوع جراحی زیبایی است که در آن بیشتر تمرکز روی تغییر شکل و تقویت غضروف‌های بینی است. این جراحی برای افرادی که بینی آنها بیشتر از غضروف تشکیل شده و پوست بینی ضخیم‌تری دارند، مناسب است. هدف از این عمل بهبود فرم ظاهری بینی و ایجاد تناسب بهتر با سایر...

جراحی لیفت ابرو در مشهد

جراحی لیفت ابرو در مشهد

جراحی لیفت ابرو یک روش زیبایی است که با هدف بالا بردن ابروها و بهبود ظاهر پیشانی انجام می‌شود. این جراحی به رفع افتادگی ابروها و چین و چروک‌های اطراف پیشانی بسیار کمک می‌کند و باعث می‌شود تا چهره جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. دقت داشته باشید که لیفت ابرو می‌تواند...

لیفت صورت با نخ در مشهد

لیفت صورت با نخ در مشهد

لسفت صورت با نخ در مشهد از پیشرفته ترین تکنیک ها برای رفع افتادگی پوست بشمار می‌رود. بسیاری از زنان از پیدایش آثار پیری بروی صورت و کشیدگی و آویزانی پوست صورتشان بسیار ناراحت و غمگین هستند . روش های بسیار جدیدی برای رفع این آثار پیری مطرح شده است که لیفت با نخ یکی از...

دیدگاه ها

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *