03 فوریه 2018

جراحی پلک پایین

امتیاز دهید

جراحی پلک از جمله جراحی های زیبایی می باشد که طرفداران خاص خودش را داراست. چشم ها از مهمترین اعضای صورت هستند که زیبایی آن ها در زیباتر شدن چهره تاثیر گذار است.

معمولا چشم ها و پلک ها در مقایسه با مابقی اعضای صورت زودتر به پیری دچار می شوند. ظاهر چشم در چهره افراد سن را به راحتی نشان می دهد. با توجه به پوست فرد، وراثت و یا سبک زندگی، پلک ها ممکن است به افتادگی و پف پلک دچار شوند. با انجام جراحی زیبایی پلک یا همان بلفاروپلاستی به راحتی می توان پوست اضافی اطراف چشم را برداشت و همچین پف پلک را بر طرف کرد.

بلفاروپلاستی توسط دکتر مسعود ناصری صدر

بلفاروپلاستی توسط دکتر مسعود ناصری صدر

جراحی زیبایی پلک پایین

با افزایش سن، لایه ای که وظیفه نگه داری چربی های زیر چشم را برعهده دارد، شل می شود و این شل شدن باعث می شود تا زیر چشم پف ایجاد شود. برخی از افراد زمانی که به پف زیر چشم مبتلا می شوند، این احتمال را می دهند که ممکن است به بیماری های کلیوی مبتلا شده اند. می توان با انجام چند آزمایش  ساده علت بروز پف پلک پایین را فهمید. پف زیر چشم باعث می شود تا چهره فرد خسته و بیمار به نظر برسد.

علت ایجاد پف پلک پایین

  • افزایش سن
  • مصرف برخی دارو ها
  • افتادگی گونه

در اکثر افرادی که به پف پلک پایین دچار هستند، با انجام جراحی زیبایی پلک می توان این مشکل را برطرف کرد. در حین جراحی زیبایی پلک با برداشتن چربی های اضافی، جا به جا کردن و یا پخش کردن چربی و یا استفاده از دو روش، پف پلک توسط جراح زیبایی پلک اصلاح می شود.

نحوه جراحی پلک پایین

در جراحی پلک پایین، جراح زیر خط مژه را برش می زند تا اقدام به برداشتن چربی های اضافی و یا تنظیم و یک دست سازی چربی ها می نماید. از این طریق جراح پلک می تواند چربی و پوست های اضافی را به راحتی بردارد. در پایان جراح، محل جراحی را بخیه می زند که زیاد نمایان نیست.

برخی از خدمات دکتر ناصری صدرجراح بینی در مشهد:

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی فانتزی

جراحی زیبایی گوش

تزریق بوتاکس

و…

راه های ارتباطی دکتر ناصری صدر جراح بینی در مشهد

کانال تلگرام دکتر ناصری صدر: drnasserisadr

اینستاگرام دکتر ناصری صدر : mnasserisadr

شماره  تماس : 05138525830

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم
با تشکر مدیریت سایت دکتر ناصری صدر جراح بینی در مشهد

مقالات مرتبط

جراحی لیفت ابرو در مشهد

جراحی لیفت ابرو در مشهد

جراحی لیفت ابرو یک روش زیبایی است که با هدف بالا بردن ابروها و بهبود ظاهر پیشانی انجام می‌شود. این جراحی به رفع افتادگی ابروها و چین و چروک‌های اطراف پیشانی بسیار کمک می‌کند و باعث می‌شود تا چهره جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد. دقت داشته باشید که لیفت ابرو می‌تواند...

هزینه عمل جراحی پلک در مشهد

هزینه عمل جراحی پلک در مشهد

جراحی زیبایی پلک چیه؟ برای چی انجام میشه؟ چه افرادی جراحی زیبایی پلک انجام می دهند؟  و در آخر هزینه جراحی پلک چقدر است؟ آیا می خواهید به پاسخ تمامی این سوالات برسید؟ این مقاله را که به کمک دکتر ناصری صدر انجام شده است، مطالعه نمایید. جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی...

راهنمایی جامع درباره انتخاب بهترین جراح پلک در مشهد

راهنمایی جامع درباره انتخاب بهترین جراح پلک در مشهد

وقتی هر روز در آینه به خود خیره می شویم مدام در حال پی بردن در حال پرسیدن این سوال هستیم که چرا پوست صورت من به این روز درآمده است؟ به چه دلیلی این همه پف و یا کبودی اطراف چشم من را گرفته است که صورت من به این حال درآمده است؟ من که سنی ندارم، چرا این همه چین و چروک...

دیدگاه ها

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *