بهترین دکتر لیفت صورت در مشهد

میل به زیبایی غریزه ای طبیعی در وجود انسان با هر جنسیت و در هر سنی می باشد. علم پزشکی علاوه بر متحول شدن در بخش درمانی، در بخش زیبایی نیز شگفتی های زیادی را ایجاد کرده است.

تکنیک های بسیار متنوعی برای زیبا سازی بیشتر صورت و اندام ابداع شده اند که به انسان کمک می کنند تا زیبایی خود را حفظ کند.

شاید با نگاهی به اطراف خود اشخاصی را ببینید که به پوست و زیبایی خود بسیار اهمیت می دهند. همانطور که می دانید افزایش سن منشاء اصلی عارضه های پوستی می باشد. از شایع ترین مشکلات پوستی که با افزایش سن، گریبان انسان را می گیرد؛ چین و چروک، افتادگی پوست و… می باشد.

دکتر سید مسعود ناصری صدر

دکتر سید مسعود ناصری صدر

روش های جوانسازی پوست

شدت افتادگی و چین و چروک های ناشی از کهولت سن در هر فرد متفاوت است. اما با مد نظر قرار دادن مراقبت های مورد نیاز می توان ایجاد عو

ارض مذکور را به تعویق انداخت. برخی از تکنیک های مورد استفاده در عرصه ی جوانسازی پوست عبارتند از:

لازم به ذکر است متناسب با شدت عوارض پوستی در هر فرد، جراح بهترین راهکار درمانی را اتخاذ می کند. به گونه ای که ممکن است در یک فرد شدت عارضه های پوستی به قدری باشد که با تزریق فیلر برطرف شوند و زیبایی به چهره ی فرد بازگردد، اما بالعکس در فرد دیگری ممکن است شدت افتادگی پوست به حدی باشد که با تکنیک های غیرتهاجمی درمان نشود و نیاز به اعمال تکنیک های تهاجمی مانند؛ جراحی لیفت صورت و… باشد.

نمونه لیفت صورت

نمونه لیفت صورت

لیفت ابرو در مشهد

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد؛ لیفت ابرو تکنیکی نوین در عرصه ی جوانسازی پوست می باشد. با استفاده از این روش می توان افتادگی، دفرمگی و خطوط عمیق بین ابروها را درمان کرد.

لیفت ابرو از طریق مختلفی قابل انجام است؛

  • به طور مثال اگر فردی به صورت جزئی دچار افتادگی ابرو شده باشد و یا عمق چین و چروک های صورت او زیاد نشده باشد، می تواند از تکنیک های غیرتهاجمی مانند لیفت ابرو با نخ، برای رفع عوارض مذکور بهره مند شود.
  • افتادگی بیش از اندازه ی ابرو و یا چین و چروک های عمیق پوستی با تکنیک های غیرتهاجمی برطرف نمی شوند و نیاز به راهکارهای پیچیده تری برای درمان دارند. در این افراد، جراح پلاستیک استفاده از جراحی لیفت ابرو را برای برطرف شدن عارضه های ظاهری مناسب می داند.

لیفتینگ صورت در مشهد

بسیاری از افراد از بروز نشانه های پیری در چهره ی خود واهمه دارند. ظهور علائم پیری باعث ایجاد نمای نامطلوب در چهره ی فرد می شود. به گونه ای که اعتماد به نفس فرد کاهش پیدا می کند و دیگر تمایلی به برقراری ارتباط با اطرافیان خود و حضور در اجتماع ندارد.

خوشبختانه علم پزشکی با پیشرفت خود راه حل های مناسبی را در اختیار این افراد گذاشته است که بتوانند عیوب ظاهری خود را برطرف کنند و جوانی را به چهره ی خود بازگردانند.

چکیده مطلب

بسیاری از هموطنان عزیز مشهدی، به دنبال بهترین دکتر برای لیفت ابرو در مشهد می گردند. زیرا اهمیت و نقش جراح در روند نتیجه دهی لیفت ابرو بر همگان آشکار می باشد. تکنیک اجرایی توسط جراح لیفت ابرو در مشهد می تواند قسمت اعظمی از نتایج حاصل از این جراحی را رقم بزند.

بنابراین توصیه ی ما به شما عزیزان این است در صورت تصمیم به انجام هرگونه اقدام زیبایی در مورد انتخاب پزشک خود نهایت دقت را مد نظر قرار دهید تا دچار عارضه ی نامطلوبی نشوید و از برآورده شدن انتظارات خود از لیفت ابرو، لذت ببرید.