دکتر ناصری صدر / عمل های زیبایی / زاویه دار کردن فک و صورت

05 جولای 2017

زاویه دار کردن فک و صورت

2/5 - (1 امتیاز)

تزریق چربی

یکی از روش های زاویه دار کردن فک، استفاده از چربی خود شخص است. چربی یکی از انواع پرکننده ها است که می تواند در قسمت های مورده نیاز تزریق شود.

چربی مورد نیار برای زیبا سازی فک با برش کوچکی از بخشی از بدن برداشته می شود و در ناحیه مورد نیاز تزریق می شود این روش تحت بی حسی موضعی و بصورت سرپایی انجام می شود با استفاده از این روش می توان ظاهر زیبایی را در فک ایجاد نمود.

تزریق فیلر

با تزریق فیلر در قسمت پاینی صورت و ناحیه فک می توان خط فک خوش تراش تری را ایجاد کرد و ظاهر زیبایی را در آن ناحیه ایجاد نمود. تزریق فیلر در فک باید با دقت صورت گیرد دکتر ناصری صدر در این زمینه داری تجربه بسیار بالایی هستند.

جراحی زیبایی فک

جراحی کوچک کردن چانه

جراحی کوچک کردن چانه در افرادی که چانه های بزرگی دارند و این امر موجب کاهش زیبایی چهره آن ها گردیده است به منظور تغییر ظاهر و ایجاد نیم رخ موزون تر صورت می گیرد. قبل از انجام این جراحی باید از مصرف آسپرین خودداری شود.

جراحی برجسته کردن چانه

در این روش جراحی در داخل دهان یا زیر چانه برشی ایجاد می شود و از نوک چانه با استفاده از ابزرهای خاص استخوان جدا می شود تا جراح تغییرات لازم را ایجاد نماید.

عوارض و خطرات احتمالی بعد از جراحی زیبایی فک

هر عمل جراحی عوارض و خطراتی دارد، در صورتی که بعد از جراحی بیمار تحت مراقبت قرار گیرد و مراقبت های لازم را رعایت کند احتمال وقوع این عوارض و خطرات کاهش می یابد. در زیر به برخی از عوارض احتمالی که ممکن است بعد از جراحی زیبایی فک ایجاد شود اشاره شده است:

  • بروز عفونت
  • احساس درد مداوم
  • کبودی و تورم
  • بجای ماندن اثر جای زخم

بعد از جراحی زیبایی فک

ماندگاری نتایج جراحی زیبایی فک و استفاده از پروتز فک و صورت بسیار طولانی مدت است. بعد از جراحی زیبایی فک کبودی، ورم و بی حسی در مرحله بهبودی اولیه مشاهده می شود که معمولا این علائم موقتی هستند و می توان برای کاهش ورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کرد و برای کاهش درد و جلوگیری از عفونت دکتر ناصری صدر آنتی بیوتیک خوارکی و مسکن تجویز می نمایند که باید بطور مرتب مصرف شود.

مراقبت بعد از جراحی زیبایی فک

  • بعد از جراحی زیبایی فک توسط دکتر ناصری صدر توصیه هایی می شود که باید رعایت کنید و مطابق دستور داروهای تجویز شده را مصرف نمایید.
  • بعد از جراحی زیبایی فک در هنگام خوابید به مدت 1 تا 2 هفته سر خود را بالا نگه دارید.
  • در صورتی که داخل دهانتان زخم وجود داشت بعد از هر وعده غذایی دهانتان را بشویید.
  • یک رژیم غذایی نرم بعد از جراحی زیبای فک به مدت 2 تا 3 هفته انتخاب نمایید.

مقالات مرتبط

لیفت صورت با نخ در مشهد

لیفت صورت با نخ در مشهد

لسفت صورت با نخ در مشهد از پیشرفته ترین تکنیک ها برای رفع افتادگی پوست بشمار می‌رود. بسیاری از زنان از پیدایش آثار پیری بروی صورت و کشیدگی و آویزانی پوست صورتشان بسیار ناراحت و غمگین هستند . روش های بسیار جدیدی برای رفع این آثار پیری مطرح شده است که لیفت با نخ یکی از...

هزینه عمل جراحی پلک در مشهد

هزینه عمل جراحی پلک در مشهد

جراحی زیبایی پلک چیه؟ برای چی انجام میشه؟ چه افرادی جراحی زیبایی پلک انجام می دهند؟  و در آخر هزینه جراحی پلک چقدر است؟ آیا می خواهید به پاسخ تمامی این سوالات برسید؟ این مقاله را که به کمک دکتر ناصری صدر انجام شده است، مطالعه نمایید. جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی...

جراحی زیبایی گوش در مشهد + نمونه کار

جراحی زیبایی گوش در مشهد + نمونه کار

. اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش یک عمل زیبایی است که به منظور تغییر اندازه، موقعیت یا تناسب گوش با سایر اجزای سر و صورت انجام می گیرد. نتیجه حاصل از جراحی زیبایی گوش تا حدود زیادی بستگی به تغییرات مورد نظر هر فرد بستگی دارد، اما به طور کلی این عملها موجب تقویت اعتماد...

دیدگاه ها

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *